هر آنچه در مورد کامپیوتر

اینترنت . کامیوتر

هر آنچه در مورد کامپیوتر

اینترنت . کامیوتر

 

            با عرض سلام خدمت همگی شما دوستان

   من محسن قاسمی متولد ۱۳۶۷ از کلاس ۳ دبیرستان هستم .

   من اهل اصفهان-شهر بهارستان هستم و تنها هدف من از این وبلاگ کمک به

   شما دوستان است. مقالات این وبلاگ بیشتر در مورد شبکه های اینترنتی می باشد

   ولی به خاطر یکنواخت شدن موضوعات این وبلاگ تصمیم دارم مطالبی نظیر :

   ترفند های یاهو مسنجر و بوت کردن id ، خطاها ، معرفی نرم افزار های جدید و ...

    قرار دهم .

    امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد نظر شما دوستان قرار گیرد .

    در ضمن نظر یادتون نره . مرسی

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ

آقا محسن خیلی خوشحالم که این وبلاگ مال یکی از بچه های
بهارستان هست . مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ

وبلاگت خلی با حاله مرسی اگه کمک خواستم حتما بهت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد